piątek, 21 czerwca 2013

„Wspomnienia z gimnazjum…”


Upłynęło już 6 lat odkąd skończyłam naukę w Gimnazjum im. Ireny Sendlerowej  w Sępopolu.. Chwile tam spędzone pozostaną na zawsze w mej pamięci. Nowe znajomości, fantastyczne przyjaźnie, które trwają po dziś dzień,  to coś czego nie da się opisać słowami.  Patrząc na ten okres z perspektywy czasu dochodzę do wniosku, iż był to jednej z najlepszych okresów. Bardzo dobrze wspominam, cały proces edukacji, zdobyłam wiedzę, która pozwoliła wzbić mi się wyżej i  która przydaje mi się w codziennym życiu. Nauczyciele, jakich miałam okazje poznać, obdarzyli mnie pełną uwagą, poświęcili tyle czasu ile zawsze potrzebowałam, wysłuchali w potrzebie i za każdym razem, rzetelnie przekazywali wiedzę. Najwięcej zaś, zawdzięczam mojej wychowawczyni, która zawsze z sercem podchodziła do każdego z nas, jej troska i wsparcie pozwoliła mi ukończyć gimnazjum z wysokimi wynikami i tytułem „Najaktywniejszy uczeń gimnazjum 2007”. Brałam również udział w projekcie „Uczeń z klasą”, dzięki niemu wzbogacałam swoje zainteresowania i pomagałam innym. Obecnie studiuję na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, na kierunku pedagogika, specjalność: Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna. W tym roku podchodzę do obrony pracy licencjackiej z myślą, że uzyskam tytuł, dzięki któremu mam nadzieje w przyszłości być nauczycielem, tak samo rzetelnym i szanowanym jak nauczyciele z mojego gimnazjum. 

                                                                                                       Katarzyna Ilnicka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz