piątek, 21 czerwca 2013

Co pamiętam...

     W roku szkolnym 2009 /2010 otrzymałem tytuł  Absolwenta Roku roku.

 W gimnazjum poznałem wiele wspaniałych osób, być może też zawarłem znajomości na całe życie. Samą szkołę wspominam bardzo dobrze. Zdarzały się pewne sprzeczki i nieprzyjemności, ale mam zdecydowanie więcej dobrych wspomnień. Dała mi ona przede wszystkim możliwość zdobycia  wiedzy, dzięki której zostałem finalistą w olimpiadzie z fizyki i astronomii. Na uwagę zasługuje również kontakt z nauczycielami i pracownikami szkoły,  a szczególnie z moją wychowawczynią. Zawsze mogłem na nią liczyć i prosić o pomoc w najdrobniejszych sprawach. Miałem również bardzo zgraną klasę, razem pomagaliśmy sobie, wspieraliśmy się i tworzyliśmy świetny zespół.  Tutaj nauczyłem się też gry na gitarze, która stała się moją pasją i rozrywką. Obecnie czekam na wyniki matur i jeżeli będą pozytywne to planuję studiować elektronikę na Politechnice Warszawskiej.

                                                                                                          Aleksander Łosiewicz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz