poniedziałek, 4 grudnia 2017

To jeden z najlepszych czasów w mojej edukacji...

Czas spędzony w murach tej szkoły wspominam jako jeden z najlepszych czasów edukacji. W mojej pamięci najbardziej utkwili ci nauczyciele, którzy ode mnie najwięcej wymagali. Z sentymentem wspominam lekcje historii, wosu, języka polskiego, matematyki, języka niemieckiego. Jestem bardzo wdzięczna tym nauczycielom, którzy angażowali mnie w różnego rodzaju projekty. Dzięki temu bardzo wiele się nauczyłam. To w tej szkole zostałam zarażona pasją do podejmowania działań społecznych.
Uważam, że moja szkoła miała i ma nadal świetną kadrę pedagogiczną.Razem z moją klasą odczuwaliśmy wsparcie nauczycieli na każdym kroku edukacji. Nawet w trzeciej gimnazjum, podczas przygotowań do egzaminu, nie odczuwaliśmy presji, gdyż każdy pedagog do końca realizował swoją misję.
Mam mnóstwo wspomnień związanych z tą szkołą, których nie da się tak po prostu opisać. Każda sala lekcyjna przypomina mi o innym wydarzeniu. W jednej wraz z koleżankami realizowałyśmy projekt gimnazjalny, w innej trwały przygotowania do występu.
Niezwykłą atmosferę tworzyły zawsze odznaczające się oryginalnością i pomysłowością akademie i apele na wszelkiego rodzaju okazje.
W tej szkole ciągle coś się działo, każdy mógł się zaangażować w to, co lubił.
Czas gimnazjum był dla mnie czasem owocnej nauki, ale także zawierania nowych przyjaźni, nabywania umiejętności.
Jestem przekonana, że jeszcze przez wiele lat w mojej pamięci pozostaną piękne wspomnienia. Kiedy o nich mówię od razu na mojej twarzy pojawia się uśmiech.
Chciałabym podziękować Szanownej Dyrekcji oraz Gronu Pedagogicznemu za tak wspaniałą lekcję życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz