niedziela, 22 czerwca 2014

Moje wspomnienia

Nazywam się Magdalena Wlazło i jestem absolwentką Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sępopolu. Do gimnazjum uczęszczałam w latach 2010-2013.
Okres nauki wspominam bardzo dobrze. W szkole, dzięki wykwalifikowanej kadrze nauczycieli, poznałam tajniki wiedzy.  Doskonale przygotowali mnie do egzaminu gimnazjalnego, z którego otrzymałam wysokie wyniki. Napisałam test z j. polskiego na 91% co bardzo mile mnie zaskoczyło ;).Dzięki ich „pomocnej dłoni” i wielu radom, razem z koleżanką zostałyśmy posłankami „XIX Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży”. Szczególne podziękowania należą się tu Pani Katarzynie Gawerskiej, która była naszym opiekunem i na którą zawsze mogłyśmy liczyć. Nasza ustawa tak się spodobała, że zostałyśmy jednym z 10 najlepszych zespołów w naszym kraju. Wspomnienia z tej przygody na zawsze pozostaną w naszej pamięci. Oprócz tego w trakcie mojej nauki miałam możliwość uczęszczania na dodatkowe zajęcia m.in. na koło historyczne, matematyczne i zajęcia z przedsiębiorczości. Projekt, który wykonałam z trzema koleżankami na kole przedsiębiorczości został doceniony przez organizatorów i znalazłyśmy się w najlepszej 10 w Polsce. Zostałyśmy zaproszone do Warszawy do Narodowego Banku Polskiego, gdzie zaprezentowałyśmy nasz projekt. Kawiarenka „CafejOkej” okazała się hitem. W banku miałyśmy także okazję sprawdzić, jak ciężka jest sztabka złota
oraz obejrzeć unikatowe monety. W trakcie trzech lat nauki, nasz rocznik uczestniczył w projekcie dofinansowanym przez Unię Europejską – „Akademia Młodych Noblistów”. Z tego tytułu w wakacje pojechaliśmy na tygodniową wycieczkę do Turawy pod Opolem. Mieliśmy okazję odpocząć i zwiedzić piękną stolicę województwa opolskiego. Kolejną bardzo fajną sprawą jest współpraca międzyszkolna i wymiany międzynarodowe. Miałam okazję uczestniczyć w wymianie do Niemiec. W tamtejszej szkole spotkałyśmy się z życzliwością nauczycieli i uczniów. Mogliśmy podszkolić nasz język niemiecki i poznać tamtejszą kulturę i obyczaje.
Dzięki Zespołowi Szkolno-Przedszkolnemu w Sępopolu rozwinęłam swoje umiejętności. Nauczyciele pomogli mi wybrać kolejną ścieżkę w moim życiu, którą okazał się Zespół Szkół w Górowie Iławeckim, gdzie uczęszczam do klasy mundurowej. Jestem im bardzo wdzięczna za wszystko co dla mnie zrobili. Gimnazjum zawsze będzie mi się kojarzyć z miłą atmosferą, dobrymi nauczycielami, pysznymi cukierkami Pani Emilki oraz wychowawczynią, która zawsze stawała za nami murem. Pani Kasiu – dziękuje w imieniu całej klasy!


Pozdrawiam
Magdalena Wlazło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz