poniedziałek, 23 czerwca 2014

Gimnazjum to...


Gimnazjum w Sępopolu to miejsce, gdzie spędziłam trzy lata swojego życia. Odniosłam tam wiele sukcesów, które zawdzięczam wszystkim tamtejszym nauczycielom. Poznałam ludzi o różnych charakterach, dzięki temu ukształtowałam swój i mogę kierować się własnymi przekonaniami w dalszym życiu. Mam wspaniałe wspomnienia z okresem, który spędziłam w tej szkole. Myślę, że wycieczki klasowe są tego najlepszym przykładem. Miałam przyjemność uczestniczyć w projekcie pn. „Akademia Młodych Noblistów”, dał on nam możliwość wyjazdu do Turawy wspólnie z uczniami innego gimnazjum, spędziliśmy tam tydzień. Do tej pory utrzymujemy kontakty z zapoznanymi tam osobami. Gimnazjum świetnie przygotowało mnie do egzaminów na koniec trzeciej klasy, moje wyniki pozwoliły mi na wybór jednego z najlepszych liceów w województwie. Nie można zapomnieć o tym, że przeprowadziłam tu swoją pierwszą debatę, na którą zaproszone zostały władze miasta oraz mieszkańcy Sępopola, było to dla mnie wielkie osiągnięcie. Cieszy mnie to, że szkoła nie tylko pozwoliła mi osiągać sukcesy w nauce, ale również dała możliwość rozwoju fizycznego; uczestniczyłam w zajęciach aerobiku i wyjazdach na basen oraz zafascynowała mnie gra w siatkówkę. Myślę, że nauka w gimnazjum  przede wszystkim pozwoliła mi na uświadomienie sobie tego, co chcę robić w życiu oraz kim być.

Dominika Siemaszko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz